wtorek, 24 listopada 2009

Synchronizacja kalendarza telefonu z Kalendarzem Google - GCALSYNC

Wielu z was korzysta z Kalendarza Google, oraz z kalendarza w naszych Nokiach. Sam jakiś czas temu miałem ten problem, do momentu kiedy znalazłem aplikację GCALSYNC. GCALSYNC synchronizuje kontakty między Google Calendar, a telefonem.


Program łatwy w użyciu i co ważne darmowy. Za darmo pobierzemy go ze strony producenta, alby ją znaleźć wystarczy wpisać nazwę aplikacji w google. Jedna uwaga: przed pierwszy uruchomieniem programu w ustawieniach musimy zmienić strefę czasową, nie wiem dlaczego ale u mnie na pobierane kontakty musiałem ustawić +01:00H a na wysyłane -01:00H. Od tej chwili eksportujemy i importujemy kalendarz bez problemów z godzinami wydarzeń.

Mam nadzieję że ta aplikacja java ułatwi wam korzystanie z kalendarza.

Brak komentarzy: