niedziela, 29 czerwca 2008

emTube - YouTube na N95

emTube to świetna aplikacja która pozwala na odtwarzanie na telefonie komórkowym filmów znajdujących się w serwisie YouTube. Program posiada ładny, przejrzysty interfejs, a przy tym jest bardzo funkcjonalna - umożliwia przeszukiwanie zasobów YouTube, pobieranie filmów do pamięci telefonu, tryb odtwarzania pełnoekranowego oraz automatyczną zmianę wyświetlania poziomego/pionowego przy zmianie ułożenia telefonu w ręku. Warto zwrócić uwagę, że autorem tej doskonałej aplikacji jest Polak, Sebastian Jedruszkiewicz wiec kolejny plus dla aplikacji - polska wersja. Naprawdę polecam: świetnie zabija nudę gdy jesteśmy w zasięgu jakiegoś hot-spotu.



Pobierz: emTube_S60_3_0_v_1_0_10.zip

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Bardzo fajny programik,wszystko smiga ze aszzzzzzz aszzz miło :):)

Anonimowy pisze...

baardzo ciekawe wpisy z opisem jeszcze ciekawszych aplikacji tu zamieszczasz, dzięki baardzo.;d

nabelcc pisze...

hello, znalazłem witrynę do pobierania plików wideo z serwisu YouTube, Dailymotion, ifilm, google.video, MySpace, break.com, metacafe w MP4, 3GP, FLV, AVI, http://pobierzyoutube.innovasitio.com/, http://innovasitio.com/video

Anonimowy pisze...

siema chciałem sobie zainstalować to i wyskakuje wżnośc certyfikatu wygasła:( poratujcie to mój nr gg 7782953 piszcie

Kasierr pisze...

Bardzo fajna robota kolego!
tak trzymaj!

BTW mógłbyś napisać jak ogarnąć nawigację Garmina?
Mam ją ale mam problem ze złamaniem kodu do map... :/

Kasierr pisze...

mam ten sam problem - certyfikat wygasł , co zrobić?

Anonimowy pisze...

No tak jakbyście chcieli to może byście poszukali troche w google bo mi to zajelo 40 sec. Wystarczy ze cofniecie o przynajmniej 1 rok do tylu w zegarze i bd mozna zainstalować. A teraz proszę mi dziękować :)

Anonimowy pisze...

Dzięki :D Własciwie to znalazłem już ten program wcześniej, tylko nie udało mi się go zainstalować...
Super, dzięki myślę też, że wart uwagi jest również program mobitubia... mozna go pobrać tu:

http://www.mobitubia.com/dp/?q=node/2

Anonimowy pisze...

siemka wiecie co mam problem bo zainstalowałem właśnie tą aplikacje a nie moge jej używać bo jak chce otworzyć film z youtuba to wuskakuje mi informacja " nieznany, nieobsługiwany format pliku " o co chodzi, mozecie mi pomuc ? Moje gg to 1925963

Anonimowy pisze...

ja zmieniam date ale nic nie daje - na zmiane mam albo waznosc certyfikatu wygasla albo bład certyfikatu ,skontaktuj sie ze sprzedawca

gallardoteam11 pisze...

cofnąłem czas w telefonie do roku 2007 i nadal występuje powiadomienie ze certyfikat wygasł lub dane telefonu SA nieprawidłowe.

Anonimowy pisze...

reupload zrób