niedziela, 22 czerwca 2008

Witam wszytskich

Witam wszystkich użytkowników oraz zainteresowanych telefonem jakim jest Nokia N95. Wczoraj stałem się szczęśliwym mam nadzieje posiadaczem tego telefonu, pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne od razu w oczy rzuca się duży wyświetlacz, jednak dużo bardziej interesowało to co w środku mojego malucha, ale o tym w kolejnych postach. Na blogu postaram się zamieścić aplikacje które moim zdaniem są warte zainstalowania. Chciał bym żeby ta strona nie składała się wyłącznie z plików i tytułów, lecz także zawierała opisy, filmy, zdjęcia, screeny itp. Mam nadzieje że uda mi się to zrealizować.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witam
ja tez posiadam od września 2008 n95
Gratuluje pomysłu pisania bloga. Czytam go od czasu do czasu, aby tak dalej:)

Anonimowy pisze...

dobra stronka ;p
! byle więcej info i programów :D